Hamnfestivalen och 3,5or

Det blev en varm tur på stan, köpte mig ett par solglasögon som jag egentligen inte alls tycker att jag passar i, men jag är i stort behov utav ett par, så vad gör man?

Nu ska jag snart skutta in i duschen, antar att Frida och Sara snart är på intåg. Får bli lite förfest ute på gräsmattan, dumt att sitta inne nu när det är så gött ute. Ska pimpla 3,5or också, så går det när man inte har någon framförhållning och ser till att fixa något. Fast å andra sidan är det bra, då är jag väl förhoppningsvis inte allt för dålig imorgon på jobbet.

Dags att lägga på ett kol nu, ska hinna duscha, spackla mig, fixa håret OCH panika - denna ständiga fråga, vad fan ska jag ha på mig ?

Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte denna grymma goodiebagtävling värde c.a. 3000:- har nu även lagt till 4 tröstpriser i form av biobiljetter och eftersom det bara är 3 deltagre och tävlingen bara håller pånågra dagar till, har du riktigt stor chans att vinna :)



Så ska du inte vara med ? ;)



Ha en underbar dag!

2008-07-24 @ 14:36:59
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: carro

aa det är du, hur går det med mr X? har jag missat något eller? :)



hahaha bulgarien var inte någon större miss, maten var SKITäcklig ;P



så nu är det min tur att vara avis på dig för att du snart drar :P

2008-07-24 @ 15:17:04
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0