Gift med jobbet

Mannen i mitt liv heter Henry, han är en liten plutt som alltid är lika glad, man kan säga vad man vill till honom, han rör inte en min. Mitt på kroppen har han ett långt bihang som jag x-antal gånger om dagen roar mig med att dra i. Han kan sina saker och han gör mina dagar på jobbet så mycket enklare. Synd bara att jag måste dela honom med de andra tjejerna, jag vill en alldeles egen man. Kanske är jag omodern, som föredrar monogami?

Tackade ja till att jobba även imorgon, har redan jobbat 6 dar nu och ska jobba 5 till, elva dar i sträck med andra ord! Jag lovar att det tar på kroppen , är redan helt slut. Har såhär långt bäddat cirka 120 sängar och skurat 60 toaletter, lär ju göra minst lika mycket till, innan jag går på ledigt på onsdag. Då har jag ialla fall 3 dar på mig att vila upp mig, hur ska jag hinna med att ta igen över flera veckors förlorad sömn?
















Henry, killen hela dan.

Kommentarer
Postat av: Josefine

söt bild :D

2008-07-25 @ 16:52:40
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/
Postat av: carro

du får gärna komma hem till mig o städa också om du vill marre ;) du kan få ligga med grannen sen om det är något på tapeten? fast det är bannemej så jag hoppas att det INTe är något på tapeten, för så som han beter sig mot dig förtjänar ingen att bli behandlad! speciellt inte min snygga scoutkompis marrejäll sådeså :))



nää tyvärr blev jag inte smal, jag hade gått upp i vikt, och jag fattar itne hur, för jag har verkligen typ inte ätit någonting under hela jävla resan! :P

2008-07-26 @ 05:22:42
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: Liinnsaan

Haha, vi har faktiskt också en henry på jobbet ;D

2008-07-27 @ 18:14:04
Postat av: Kamilla

Hehe! Jag har också en Henry när ja jobbar! ;D

2008-08-05 @ 20:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0