det blir inte alltid som man tänkt sig

Nu är jag hemkommen från Kil, min och Linns långpromenad blev faktiskt ganska kort. Men jag fick ju ialla fall umgås lite med min pärla, händer inte så ofta längre men så är det ju när man är vuxen och jobbar som en tok (ialla fall Linn, en annan får ju inte jobba så mycket som man vill).

Jag är galet trött som vanligt, men orkar ändå inte gå och lägga mig, inte än. Innan det är dags för sängläge ska jag skutta in i duschen och sen kladda lite me BUS-krämen. Det borde vara förbjudet att känna sig såhär glåmig och blekfet under sommarn. Hade faktiskt tänkt att inta solariet när jag kom hem, men hittade inte mitt solkort så det får väl bli en annan dag. Eller så kan det här supervädret komma någon gång som man hinner steka och bli lite brun innan det är dags att dra till Spanien - vill ju inte direkt vara blekast på beachen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0