cash is king

Det var ju meningen att jag skulle vara ledig imorgon och på fredag, men så var det tydligen lite kris på folk imorgon så jag fick ju hoppa in. Alltid gött med lite pengar, det kan man ju inte få för mycket av (ingen risk heller för min del), men det hade ju varit lite skönt att få vila eftersom jag ska jobba lördag till tisdag också. Men det är bara att blicka framåt, börja planera lite smått vad man ska göra när cashen rullar in. En månad kvar till Magaluf nu, underbart!

Blir duschen nu och sen in till stan en sväng och träffa Sara och Frida, ikväll lutar det åt hamnfestivalen, får bli en lugn tillställning då jag som sagt ska jobba imorrn. Men vi vet väl hur det brukar sluta när jag säger att jag ska ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0