one missed call

Åh vad glad man blir när  man ser att man har ett missat samtal på mobilen - Yes jag är saknad! Sen blir man extremt nyfiken när det är ett nummer man inte har, samtidigt som man lite besviket kommer på att det kan vara typ mormor. Så är man ju självklart på jobbet och kan inte kolla upp det på hitta.se. Det första man gör när man kommer hem är att slänga sig på datorn och klicka fram nummret som visar sig till höra en Johan med finskt efternamn, från Övertorneå och hur mycket jag än anstränger mig och hittar på så kan jag inte komma fram till att jag känner denna man. Shit , jag är nog inte så saknad ändå.

Kommentarer
Postat av: Liinnsaan

Jag saknar dig vännen men jag är för snål för att ringa :) tyvärr! haha, men i helgen då duuuuuuuu! :D blir det fest fest fest

2008-12-02 @ 10:33:41
Postat av: Liinnsaan

Du ska bara veta marielle, fyfan vad jag blev knäckt idag. Gick av på mitten & jag bara släppte allting! JAG HAR GRINAT IDAG! Så inni helvete och jag har varit så himla arg! JAG HATAR DEN DÄR JÄVLA KOSSAN! Va fan lägga sig i mitt liv för, LÅT MIG VA! Skriver sms senare Måste verkligen prata med någon,

2008-12-04 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0