Vad vore världen utan Linn?

.. den skulle vara tråkig och trist och alldeles, alldeles .. normal?



Liinnsaan säger: haha, snipp också. snippen & snippan var ute & gick en vacker & solig dag. Helt plötsligt kom det mörka moln från ingenstans. Snippen tittade upp mot skyn & sa. Det blir nog snart sprutande regn. Kan inte jag få krypa in hos dig & värma mig en stund? visst sa snippan jag ska bara smörja mig lite, eller förresten kanske du kan det?
maaryloo säger: hahaha du är SJUK !
Liinnsaan säger: ja självklart sa snippen, & han började smörja. Så snart regnet kom började snippan värma snippen & han kröp in i den varma fuktiga grottan
Liinnsaan säger: slut..
Liinnsaan säger: SNIPP snapp slut
Liinnsaan säger: SPRUT!

Kan ju tillägga att det inte slutade där heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0