the trick is to keep breathing

Vadå omvänd dyngsrytm? Nu är det mitt i natten och jag är inte det minsta trött, jag kom över det stadiet för några timmarsen, nu ångrar jag att jag inte gick och la mig då. Nu vill jag inte sova för då blir det morgon så fort, och då måste jag kliva upp och gå till jobbet, en lördag!

Inte nog med det, jag har en stapel (lika hög som mig själv) av kartonger som ska fyllas. Den som spar han har, jag har ju haft hela dagen på mig att greja och packa, men jag orkar inte, dessutom känns det så slutgilltigt. När det väl kommer till kritan så vill jag inte flytta, även om lägenheten ser ut som skabb och jag inte trivs med den, så vet jag att jag kommer vantrivas hemma hos mamma, i ett rum som ligger vägg i vägg med mammas och som är lika stort/litet (?) som min hall!

Men det verkar ialla fall som det vankas utgång, Linnsan ska på bröllop men hon var sugen på Nöjes också, så hon skulle försöka komma iväg tidigare. Skulle vara hur kul som helst, längesen vi var på Nöjes och härjade och det lär ju dröja tills nästa tillfälle kommer, ialla fall för mig. Nästa helg går ju flytten så då kommer jag inte ha tid, helgen därpå så jobbar jag och sen måste jag packa och sådär, för på tisdagen drar vi till Magaluf och sen drar Linn till staterna och blir borta i 2-3 veckor(?), så man får ju passa på!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0