i break my back of love for you

Jag suger verkligen på det här med att packa. Till att börja med så visste jag inte vad jag skulle ta med mig, främst i klädväg, så jag drog ut på det lääänge. När det väl var dags att ta tag i det hela så kunde jag snabbt konstatera att nästan alla mina kläder är svarta eller vita , vilket betyder att jag kommer se likadan ut hela veckan. Får väl se om jag kanske hittar någon billig trasa där nere?

Men som om inte det var nog, så skulle det braka till ordentligt och ställa till det för mig. Jo, det brakade självklart till i min rygg,! De senaste timmarna har jag gått omkring och sett ut som jag har en pinne uppkörd i arslet, samtidigt som jag har har tjutit som om kniven suttit i mig. Efter att ha fått i mig en Volatren så släppte det ialla fall lite, så jag har gått runt och flåsat och stönat, min syster tyckte att det lät som om jag skulle föda barn så hon sa åt mig att krysta!


Det är ju så typiskt mig att dra på mig något sånt här, ett dygn innan vi ska åka. Lite komiskt, det slår liksom aldrig fel. Så jag har ju skrattat som en tok också, och alla andra också för den delen. Jag kan ju säga så mycket som att det inte direkt gjorde mindre ont utav det, men kunde inte sluta heller.

Nu ska jag se till att packa det sista, sen ska jag krypa till kojs och hoppas att lite sömn gör susen för min arma kropp och förbannade rygg. Håll alla tummar ni har, snälla?

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag håller tummarna! Hoppas flygresan gick bra nu! Trevligt att höra av dig igår :) Hade nu super bra i Magaluf och fira 20-års dagen ordentligt ;)

2008-08-26 @ 20:39:27
URL: http://eleonors.blogg.se/
Postat av: Anna

GRATTIS DIN BAJS :D

2008-08-31 @ 12:30:13
URL: http://aclarsson.blogg.se/
Postat av: Eleonor

GRATTIS :) Hoppas du haft en riktigt bra dag i Magaluf nu!

2008-08-31 @ 19:08:44
URL: http://eleonors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0