New shoes cures the blues

Eftersom jag dragits med mig själv i snart 20 år så kan ju faktiskt påstå att jag känner mig själv ganska bra vid det här laget. Som jag skrev i förra inlägget, innan jag skulle shoppa, så gissade jag på att jag skulle få med mig lite mer saker än det jag egentligen skulle ha. Jag hämtade mitt pass, jag köpte regörningskräm men jag hittade inga jeans.




Däremot fick jag med mig en lång grå hoodie från Vero Moda, en rouge, leggings, svarta tygskor och ett par leopardmönstrade pumps. Nu skulle säkert jätte många modebloggare säga att jag är helt ute, att lepoardskor är så 2007, men what ever, jag tyckte de var tuffa ialla fall. Nu ska jag bara lyckas matcha dem också.


Inte riktigt såhär , de här var ju lite snyggare än mina.
Mina kommer från Donna Girl och var nedsatta till 200 kr.
Jag är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0