no carbs, thank you !

Det är konstigt vad man blir sugen på att träna när man är sjuk och när man inte får. Känner att jag har massa spring i benen, men en ond hals stoppar mig från att göra något åt det. Jag vill bli frisk nu! Jag och Linn tog oss en liten promenad, med betoning på liten, men vi upptäckte rätt snabbt att himlen var kolsvart så det var bara att knalla hemåt igen. Tur var väl det, för väl hemma så öppnade sig himlen och regnet forsade ner och det blixrade och dundrade bra länge!


Jag känner mig som en barbapappa i ett kassler-nät , det är verkligen på tiden att göra något åt det här. Jag har sagt det så många gånger, det har vart mycket snack och väldigt lite verkstad. Men det är väl dags att köra GI igen, lyckades ju tappa 5 kilo sist och jag har ju inte gått upp dem igen. Kan ju bli lite lättare nu när mamma också är inne på det. Annars är det ju svårt när man har en familj på 7 pers och alla äter olika. Men jag och mamma får väl se till att trimma oss lite nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0