Tristan&Isolde

Det går sådär lagomt snabbt med packandet men det går ialla fall framåt, sakta men säkert. Har lyckats rensa ur garderoben på kläder och skor som jag inte använder eller som inte går att använda längre. Lite separationsångest drog över mig, men det är lika bra att göra sig av med det för annars ligger det bara där och tar plats, nu har jag ju plats för lite nytt istället!

Tog mig en liten paus och trallade upp till solariet, det var så sjukt varmt att jag långt om länge funderade på att kliva ur innan tiden var slut. Men jag härdade ut, det var de längsta 15 minutrarna på väldigt länge ialla fall. Nu när jag kom hem såg jag att Tristan&Isolde hade börjat- så bra film! Tänkt att plocka fram den ur min dvd-samling länge, men så såg jag att de skulle visa den på 5an så då väntade jag istället. Åh, jag tycker den är så bra! Och den där James Franco är inte helt fel att vila ögonen på heller för den delen.



Packandet får jag väl ta i pauserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0