the place you have come to fear the most

Nu har mamma ringt och tjatat på mig igen, om allt möjligt, tänk om en vecka då kommer jag få höra det där tjatet dygnet runt! Jag måste verkligen söka jobb, jag kommer inte överleva att bo hemma annars, jag vill inte bli lågvarig under det taket.

Ska börja packa ordentligt nu, för på tisdag och onsdag kommer mamma hit och då ska vi städa som idioter, för sen jobbar jag som en också. Så när jag kommer hem på lördag efter jobbet blir det till att köra möbler.

Men först ska jag göra nåt roligare tror jag. Ska ta mig en tur till farbror polisen och hämta ut mitt pass och sen ska jag ta mig en tur på stan också, se om jag hittar mig ett par jeans som inte kostar multum- jag har faktiskt lite överskott i kassan, första gången på år och dar. En rengörningskräm för ansiktet bör införskaffas också, och känner jag mig själv rätt lär något annat slinka med också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0