somewhere a clock is ticking

Det är dags att börja packa inför flytten, nästa helg går flyttlasset, men det är så svårt att veta i vilken ände man ska börja. Har plockat lite smått, knappt märkbart, drar mig för att plocka undan en massa för då slutar det bara med att jag behöver det om några dagar och så ligger det längst ner i en kartong.

Sängkläder och handdukar är väl ialla fall sådant som jag kan lägga undan, hinner ju inte använda allt på  1½ vecka så. Annars får jag väl börja rensa, försöka avgöra vad som är värt och spara och vad som kan slängas. Det är sjukt vad mycket grejer man samlar på sig, som man egentligen inte behöver.

Ork! Vad tiden går fort, det känns som det var igår jag sa upp lägenheten, i och för sig så flyttar jag ur 2 veckort tidigare men ändå. Jag förstår inte hur jag ska orka flytta hem till mamma. Jag kommer nog gå under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0