sleepyhead

Det här med att vara kattvakt är ganska skönt ändå , med undataget att Sessan går runt och pratar och jag fattar inte vad hon säger. Och så är det ju det här med allergin också, glömde ju att köpa nya allergitabletter, så nu är näsan inte så rolig att ha att göra med.

Jag är rätt glad att jag stannade hemma istället för att gå ut på krogen och härja, jag är helt slut sen igår. Somnade till och med en sväng förut på jobbet, var så yr så jag satte mig ner på golvet i förrådet och rätt som det var så nickade jag till. Vaknade ju självklart lika fort igen, jag hade nog nästan gunnat och sova samtidigt, helt sjukt vad trött jag har varit.

Jag fick se lite naket idag på jobbet också! Skulle in och städa ett stanna-rum, så knackade på och killen som bodde där inne kom direkt ur duschen, trodde väl antagligen att det var hans kompis som kom, så han öpnnade dörren med handuken hängades precis framför den allra heligaste. Frågan är vem som blev mest förvånad? Min blick vandrade ner men sen lika fort upp igen för att snabbt slänga ur mig "vill ni ha städat?" , det ville han, bara han fick sätta på sig lite kläder först. Han var ju rätt snygg också då!

Nej, nu ska jag faktiskt krypa till kojs, såg att Linn hade All the boys love Mandy Lane på datorn, så det ska jag väl kika lite på innan det är dags att stänga de blå. Den skulle ju tydligen inte vara bra alls, men och andra sidan så har jag inte direkt något bättre för mig. Kommer ändå inte kunna lista ut katt-språket ikväll så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0