sleepwalker

Jag är så sjukt trött, jag är inte motiverad till att göra något överhuvudtaget, jag skulle kunna lägga mig här på köksgolvet och bara sova. Men jag gör inte det, just för att mormor och morfar skulle nog bli ganska oroliga när de kommer hem och hittar mig däckad på golvet. Så istället så håller jag upp ögonen med hjälp av tändstickor och för säkerhetsskull fäster jag silvertejp vid ögonlocken och drar sedan tejpen bak i nacken, det borde göra susen.

Mormor sa att det fanns pizza i frysen (någon norsk konstig sak som ser ut som en baugette), men den lockar inte speciellt mycket. Jag är dock sjukt hungrig också , så något måste jag ju se till att få i mig. Dumt att maten inte gör sig själv, och/eller att jag inte har en man/kille/prins/sultan som var mästerkock som kunde slänga ihop något kulinariskt till mig.


Kommentarer
Postat av: Frida

Var snäll & rösta på min bild. Skriv en kommentar och skriv "Nummer 1 "Catch".



skriv kommentaren i just detta inlägg

http://izzah.blogg.se/2008/august/izzahs-andra-tavling-del-2.html#comment



man kan bara rösta en gång!

tack på förhand!

2008-08-23 @ 19:13:23
URL: http://gelepuss.blogg.se/
Postat av: Liinnsaan

O men jag känner en Sultan som kanske skulle vilja laga din mat ;)

2008-08-24 @ 10:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0