kasta, kasta inte, kasta , kasta inte

Nu efter att ha packat sen jag kom hem från jobbet, från och till, så tar jag mig faktiskt en välförtjänt paus. Nu är det faktiskt inte så mycket kvar att fylla kartongerna med, mest småplock som jag inte ens vet om jag vill behålla.

Men jag lider ju av separationsångest och tänker alltid att "det kan ju komma till använding någon gång i framtiden, slänger jag det nu kommer jag med all säkerhet att behöva det". Självklart kommer det inte alls till användning utan hamnar längst inne i garderoben eller någon låda tills nästa gång det är dags att röja, och då blir det samma visa igen. Men nu har jag ialla fall tagit lite mod till mig och kastat endel grejer trots att min hjärna tänkte spara, spara, spara!

Kommentarer
Postat av: maddi

tänk på om du kastar det, och du skulle råka behöva det sen, så har du ju en anledning till att köpa nytt? ;)

2008-08-13 @ 12:12:47
URL: http://madeleneh.blogg.se/
Postat av: caroline

haha du är modigare än mig, jag känner riktig jävla ångest när jag måste sklijas från mina kläder :P



haha samma ögonfransar som mig med andra ord :P jadu det är rätt dyrt, men cattis på allroundsalongen har erbjudande nu att det bara kostar 500 kronor, så jag funderar på om jag kanske ska pröva det då :)



men vadå vart ska du flytta då? har du berättat det eller har jag missat något ? :P



2008-08-13 @ 17:49:14
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0