home sweet home ?

Det där med att flytta hem till mamma är slitsamt, riktigt slitsamt- redan. Jag är så trött så det rinner snart tårar nerför mina kinder, ska upp klockan 6 till morgonen så snart måste jag sova. Men så länge resten av familjen är vaken så kommer jag väl antagligen inte kunna sova, jag är ju så sjukt lättväckt också! Inga öronproppar har jag heller, kommer antagligen få sova med mp3n.

I helgen ska jag vara katt - och lägenhetsvakt medans Linn och Micke är i Smögen. Passar ju mig alldeles ypperligt, eftersom jag jobbar i helgen och annars måste sova hos mormor eftersom det inte går några tåg härifrån skogen.

Kommentarer
Postat av: Janni

SKA BLI SÅ KUL!!! YIPPIE!

2008-08-15 @ 08:05:21
Postat av: Jennie

Sv; Jag lovar, skrattar sjukt mycket! (& skäms!)

2008-08-15 @ 13:20:00
URL: http://jenniecarolina.blogg.se/
Postat av: maddi

har du flyttat nu eller? är det jag som är efter? :D

2008-08-15 @ 16:11:35
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0