flugjakt 06.20

Helt sjukt att man ska behöva gå upp 06.20 för att slå ihjäl ännu lite flugor. Låter som om jag är världens mest ohygieniska människa som har lägenheten full i flugor, men det är väl inte mitt fel att något äckligt flygfä har lämnat sina avkommor i min fläkt? Jag har öppnat fönstrena på vid gavel men de fattar ju inte att de ska flyga ut, så jag får väl stå här och vifta med min rosa flugsmälla ett tag till då!

Min mor har redan hunnit att ringa och tjata på mig och klockan är inte ens två. Inte kommer hon med något nytt heller, jovisst för att repeditioner är bra, men endast repeditioner blir ju bra jobbigt va. Humöret kraschlandade vid mina fotknölar. Går man någon såndär kurs där man lär sig att tjata öronen av sina barn eller?

Kommentarer
Postat av: carro

japp, min mamma var på samma kurs som din mamma vill jag minnas.



hahaha sådär är jag också, plus att jag sover med ansiktet ner mot kudden o då tappar man dom direkt. men jag VILL ha långa ögonfransar, det kanske kan vara värt o pröva :P



hur har du spenderat din dag då? själv har jag varit köksa hela dagen ;)

2008-08-11 @ 19:47:00
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0