every night is another story

Då var man nyss hemkommen från en nattpromenad med Madde. Det var trevligt, fick lite uppdateringar och sådär. Det har blivit dåligt med promenader och äventyr på senaste, dags att styra upp nya snart tycker jag. Promenaderna kan ju bli lite svårt eftersom jag flyttar om en vecka, men äventyr däremot! Annars så drar vi ju om 2½ vecka, då får alla Magalufbor se på grejer!


Det ska bli intressant att se vilken tid jag somnar inatt, eller till morgonen, de senaste nätterna har det blivit riktigt sent och jag har inte somnat förrän efter Las Vegas. Men imorgon ska jag väl försöka se till att komma upp någorlunda i tid, så jag är trött på kvällen, annars kan det bli riktigt jobbigt att gå upp på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0