dress me up


forever21


Jag ljuger inte när jag säger att jag har fått dille på klänningar ialla fall. Och en sak till, Linn ska lätt få shoppa lite åt mig när hon åker till USA, då ska hon får göra forever21 åt mig. Okay, kanske inte någon storshoppng, med tanke på min ekonomi och hennes resväska. Men någonting fint kan hon allt få köpa med åt mig.

Dessutom ska hon ju shoppa 20års-present åt mig där också (det har jag inte bestämt åt henne,det har hon allt gjort själv) , ska bli spännande, då jag är så tråkig och aldrig önskar mig något längre.

Kommentarer
Postat av: Liinnsaan

hihi, spännande tycker jag också det ska bli ;D haha, nått storslaget ska det bli ;) hihi

2008-08-12 @ 08:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0