Counting down the days

Det är augusti, 4e jävla augusti, sommarn är snart slut och regnet bara öser ner! Sommarn är alldeles för kort, förstår inte vart den har tagit vägen. Eller jo, jag har jobbat ihjäl den! Nu är  det bara 12 dagar kvar tills jag flyttar, 20 dagar tills arbetslösheten sätter in, 22 dagar till Magaluf och 27 dagar tills 20årsdagen!

Husfrun ringde idag och frågade hur det var med mig och min rygg och undrade om jag orkade jobba imorrn eller om jag ville va ledig. Men jag vill jobba, så hon sa att jag får ju gå hem om jag inte orkar. Men jag ska ge mig fan på det, knarka lite Ipren så ska det väl lgå vägen.

Ska väl försöka ta mig in till stan och lämna tillbaka filmerna jag hyrde i lördags, känns inte så lockande att gå ut i regnet bara. USCH!

Kommentarer
Postat av: carro

marre... vill jobba? du är galen! helt galen! :P



jo med mig är det rätt bra, fruktansvärt trött bara :P jobbar ju heltid nu i 5 veckor. lyckades försova mig en hel timme till jobbet imorse, o ingen ringde o frågade vart jag var! vadå oälskad? hahahaha! :D



vad har du gjort med ryggen då?

kram på dig

2008-08-04 @ 19:03:50
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0