Ågren

Idag har jag lite ångest, det blev lite för mycket för lilla mig igår. Vilken fylla, jag var inte ens beredd på att den skulle komma, det skulle ju vara lugnt och nyktert igår ju. Men det blir aldrig som man tänkt sig. Ibland är man bra pinsam alltså, men jag bjur på den.

Idag var det ju meningen att jag skulle jobba men jag hade så ont i ryggen när jag vakna att jag knappt tog mig ur sängen. Det framkallar ju också lite ångest och dåligt samvete, vet ju att det redan är dåligt med folk och mycket att göra, men jag hade ändå inte orkat.

Så idag skulle jag knapra Ipren och ta det lugnt, trodde jag, men nu så måste jag städa som en tok. Jag har ett mysterium att lösa också, det luktar något så fruktansvärt äckligt när man kommer in i hallen och köket. Det luktar sopor men jag har inte ens några sopor inne, kan inte avgöra vart det kommer ifrån heller. Skulle vara fint om det är en råtta som gått och dött någonstans, typ i väggen. Uhu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha marielle, spy ens :D

du är en stjäääärna! fuckin love ya!

2008-08-03 @ 21:56:42
Postat av: postat av mig, angiie alltså :D

2008-08-03 @ 21:57:07
Postat av: maaryloo

men efter att ha fått kastat upp lite så kände sig marielle mkt bättre ;p haha GALET var det :P

2008-08-03 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0