a little bit too much

Jag har haft riktig tur med min lägenhet senaste veckan känner jag. Ska bli himla gött att flytta härifrån, samtidigt som det inte kommer bli kul att flytta hem till mamma, får hoppas att det inte blir någon långvarig vistelse där. Ta mig till Norge, eller vart som helst ?

I onsdags när jag kom hem fick jag till min stora fasa se fluglarver ligga och kräla på min spis, fluglarver! Hittade ännu fler i fläkten så det var bara att ställa sig och svabba. Usch så vidrigt! Sen var det det bara att skutta in i duschen, det kändes som det kröp sånna där slemmiga larver över hela kroppen på mig.

Sen har jag ju lyckats lösa mysteriet med den där äckliga soplukten jag skrev om igår. Egentligen vet jag inte om jag ska berätta vad det var, lite sjukt ändå. Men visst, jag kan väl bjuda på den då. Jag hade kollat igenom hela köket och kunde inte komma på vart lukten kom ifrån, men så visade det sig att jag hade missat en låda, en! Vad får jag se när jag öppnar lådan? Jo en påse med kyckling, den hade varit försvunnen i typ 2 dar, inte konstigt att det luktade apa då! Ett bra tecken på att jag har mycket i tankarna och har jobbat på tok för mycket kanske ? Det luktar lite mysko av lådan fortfarande , men ska skura igenom hela det skåpet så får jag hålla alla tummar för att det försvinner.

Och så nu ikväll så skulle jag öppna mitt städskåp, där jag förvarar lite allt möjligt, och ta ut en måttband, i samma veva som jag skulle stänga dörren så brakade hyllan där inne ner och allt ramlade ut på golvet. Jag orkar verkligen inte ta reda på det nu. Jag orkar inte!


Nog för att jag brukar vara klantig och olycksförföljd , men jag undrar om det inte finns någon liten nisse här som gör livet ännu lite surare för mig.

Kommentarer
Postat av: maddi

hahaha så himla typiskt dig allting! :D

2008-08-05 @ 19:11:04
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0