78 flugor senare

Vaknade upp men världens monsterbakfylla, på darrande ben stapplade jag ut i köket för att få i mig någon form av vätska, det fick bli vatten, som förövrigt är det äckligaste man kan dricka när man är bakis!Väl inne i köket ser jag att hela mitt fönster är fullt av flugor. Det var som hämtat ur någon film där någon legat död i flera veckor och stället kryllar av dessa äckliga små flygfän. Så det var bara att ta fram en tidning och ta livet att de där äckliga djuren. Folk nere på gatan hade nog tyckt att det varit ett smartare drag av mig att göra mig av med liket istället för att stå och slå ihjäl 78 flugor.

Det närmsta lik jag kan komma är väl mig själv, har varit soffläge i stort sett hela dagen. Minsta lilla rörelse och det känns som huvudet ska explodera och magen vända sig ut och in. Nu har jag fått i mig lite mat ialla fall så det är lite bättre. Cravings denna dag är coca cola, i mängder!



Var ute och slog runt med denna donnan igår. Himla kul,var
längesen vi var ute på dåligheter tillsammans, hoppas det
blir mer utav det framöver. Och vad fasen har det tagit åt oss?
Du är en sån stjärna Linn Karlsson,
love you!

Kommentarer
Postat av: Liinnsan

Ja va fan har det tagit åt oss ;D hihi. Love you to babe, snart mer dåligheter hoppas jag ;D

2008-08-10 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0